1. 11. 2012

Prvýkrát: na 7edem (s.r.o.)

Odhliadnuc od politického zafarbenia, bola relácia 7edem s.r.o. ostrovčekom intelig.diškurzu a stareckej filozofie na komerčných televíziách. Nehľadal som každý diel, ale ak som za staromládeneckých čias, po dni plnom školy, práce, brigád a  parties a sexu a špagiet sadol k TV a bežala Sedmička, vždy som dopozeral do konca. Potom Markíza rezignovala na rozum a vzdala sa jej. Sedmička prešla na Jojku, ale tam /podľa pravidla múdrejší ustúpi/ vydržala asi dva diely a zmizla úplne.

V podchode na Trnavskom som uvidel plagát a hoc sa desím verejných zhromaždení, kde je viac ako pár(2ks) ľudí, musel som ísť. Hlavne preto, že pani "Eňu" pokladám za
major slovak sexsymbol a jedného z mála prirodzene vtipných ľudí. Andrásy? Andrásyho v skutočnosti ťahala nahor ona :o)
Plná protikladov. Múdrosť ozdobená hitchcockovsky blonďatou hrivou, prísne okuliare zmäkčuje fešná jemná podhrdlinka (zvodne sa jej chveje, keď lúdi sexy podrývačný hlas). Keď museli s Oliverom zrušiť Hattrick, bral som to veľmi osobne. 
Takto som plagát videl ja
Štúdio L+S mi pripadalo prekvapivo malé. Potom som si dal dole vetrovku a bolo to lepšie :D  Na javisku 5 stoličiek a 3 ministolíky s vodou, za nimi bežná tmavá opona, bez farebného názvu programu. Inak všetko po starom. Po dobrom starom, ako vychodené baganče. Eňa ako sebezhadzujúci sa moderátor ("a teraz vám poviem o tom mojom"), M.Lasica v úlohe barda, Leško symbolizujúci SME, pani Oľga zastupujúca oravský skanzen a Pavol Hamel ako hudobný hosť. Hľadisko s asi 150 kreslami, pár voľných. Za mnou chlap, ktorý  sipel a smial sa tak chrchľavo, že som sa obzeral, či si na zem vedľa mňa nevykašle dechtovo čierne  pľúca.

Majú tam pekné obrazy, ja silný blesk
Témy vyberal M.Leško. Prekvapilo ma, že na rozdiel od TV sa takmer nehovorilo o politike a súčasnom dianí (Matovičov meltdown- anybody?). Povedalo sa, že I.Radičová má závratné preferencie a niekto z nich navrhol, že kandidovať by mal M.Lasica. "Bol by prezident, čo by hovoril zábavné veci vedome, nie nechtiac, ako súčasný," vyhlásil M.Leško. Spomenula sa čerstvá Repčíkova blamáž rezignácia- vďaka otázke z publika. Aj ja som chcel načarbať na lístok nejakú otázku, ale potom ma napadlo, že by sa snáď Eňa mohla spýtať, kto je autorom tak geniálnej myšlienky -všetky svetlá na mňa- a potom by ma chcela pozvať na večeru a.. a .. tak som ocviklovatel a zaboril sa hlbšie do kresla a úvah. Veľa tém sa týkalo sexu, maželského sexu, neverného sexu, kto si koho predstavuje pri.. sexe, kto je aký "haha" neschopný pri sexe. Nejaká Rakúšanka cestovala metrom a na sebe mala len čižmy. WTF? Dosť lepších a pár horších, s témami nesúvisiacich vtipov. Viac ako tie som oceňoval, keď zaznela okamžitá úsečná poznámka, v čom je majster M.Lasica (a nemá rád pretetovaných futbalistov). P.Hamel znova spomínal na "vtedy v sedemdesiatom druhom s Borisom.." Napriek sex.témam mal večer pokojný ráz, ako stretnutie starých priateľov, i s jemnou vôňou naftalínu.
Oľga sedemdesiatykrát povedala najbradatejšiu príhodu zo všetkých- odpovedáte chlapíkovi, ktorý v skutočnosti hovoril do mobilu, nie k vám. Vyžehlila si to, keď atmosféra v sále (vďaka ľudomilským songom P.Hamela a stlmenému osvetleniu) nabrala ospalú route- nezničiteľným oravským Dada humorom: do rozpravy o tom, ako si kto varí vajcia vstúpila vetičkou: "Moja mama mi vždy vravela: vieš čo, zameraj sa ty na jaternicu." Bum-bác-tss! Bomba, zlatý klinec.
Talkshow trvala cca hodinu a pol a keď všetci odišli, skoro sa mi podarilo ukradnúť z opusteného stola Enine rukou písané poznámky. Na študijné účely. Keby som neočervenel ako cvikla..



Žiadne komentáre: