28. 9. 2014

Robin zo Sherwoodu - najdesivejší moment tv seriálu (a detstva) D:

Robin zo Sherwoodu je postarší anglický seriál o..tadá- Robinovi Hoodovi (vznikol 1984-1985, ten seriál). Koncom 80ich rokov ho vysielala ČS televízia. Ženskej populácii sa páčil uhrančivý havraňovlasý  herec v hlavnej úlohe, chalanom žúžo-dobrodrúžo :o)

Veľké vlasy, plecovypchávky, je tam všetko
Ja, ako večne od strachu pokakané dieťa, som "oceňoval" tajomné prvky- atmosférickú hudbu, čarodejníctvo, chlapa s jeleňou hlavou a.. strašidelné BIELE OČI.
                                   

BIELE OČI členov Robinovej družiny (vedľajší efekt očarovania, po kt.sa z priateľov zmenia v jeho prenasledovateľov, poloslepé mátohy volajúce jeho meno) ma mátali celé detstvo. Cez tmavé chodby som chodil tryskom a 10x som pred spaním kontroloval podpostelie. Netušil som nič o farebných kontaktných šošovkách, bolo to záhadné a znepokojujúce. Vlastne to mátalo celý život, lebo odvtedy som to nevidel, ležalo to v mozgovom priečinku strachu spolu so šialenou Studňou Majora Zemana a Fantomasom, ktorý si /podľa mňa/ na hlavu naťahoval tváre mŕtvol. 
Až dodnes ma nenapadlo to hľadať. Pánbohzaplať za internet.. Narazil som v diskusii na amazone zmienku "..this episode scared the hell out of me when I was little, and even now it maintains a high level of horror.."a zistil, že sa jedná o diel The Swords of Wayland.



Ale najprv tá BOŽSKÁ zvučka: 


 (BIELE OČI)


Dotyčný diel The Swords of Wayland (scény s OČAMI začínajú od 23:41)



Žiadne komentáre: